Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

Hennes smärta, hennes tankar..

...men när jag tittar i hennes ögon och ser sorgen som jag vet att hon bär, så är det jag som gråter. hon gråter genom mig. för att jag kan. hon kan inte, djur kan inte gråta med tårar. men jag ser att hon gråter inombords. madicken, jag vet att det är något fel. vill kunna prata med dig, veta vad som är fel. jag har mina aningar, men det räcker inte. måste veta exakt. jag är så känslig, men inte galen, jag vet att du mår dåligt. saknar du någon? saknar du en hund-kompis? vad saknar du? vad tänker du? vad vill du? :( jag vill göra dig hel igen. du har aldrig varit så här.. det har kommit med åren efter branden. vad kan jag göra för dig? jag vill hjälpa... pallar inte se dig må dåligt. inte ens djur får må dåligt för mig, speciellt inte mina egna.. <3

Kommentarer
Postat av: malin

Jag tror att hon känner sig ensam :(

2010-01-29 @ 23:45:50
URL: http://malinmargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0