Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

Fullt upp

Dagen började med sjukt tråkig svengelska, känns som att den lektionen är onödig. Sen hade vi So, vi ska börja jobba med klimat. Sen 1h och 40mins lunch, awesome. Åt nudlar med älskling sen somnade jag i hennes säng en stund och vaknade i hennes famn, såååå mysigt! Sen hade vi musik. Och på svenskan jobbade vi hårt med att skriva och massa sånt, vi har nämligen börjat med klassiker, *suck* men men. Sen hade vi engelska och efter det så satt älskling vid mitt skåp när jag slutade. Hämtade mina saker sen drog vi till stan, träffa massa folk och så. Jag köpte faktiskt en chokladkaka, en liten :$ shiiit stöörd jag är som inte kan hålla min diet!! Klarar jag inte detta lilla så vet jag inte vad jag gör. Ialf så cyklade jag och älskling till kenny sen för älsk skulle hämta kvitto till hennes mobil som kenny och älsk har bytt. Den var trasig så kennys pappa var snäll och lämnade den på direkten hos the phone house och älsk fick en tattig låne mobil som jag mobbar henne för, hehe. Sen hade han vikter som jag provade, jag bah "men shit är du tjej eller?" och provade och det var as lätt att ta upp den men sen när jag väl skulle göra en sån där sak, uuh ja man liksom tränar, w/e men då failade jag för det var för starkt hehe så jag bah "nej du är väl en STARK tjej" haha. Sen så la älskling sig i hans soffa och jag la mig bredvid och vi somnade nästan medans han spelade wow sen när han såg oss, först sa han något och titta sen tittade han i skärmen igen, sen fort titta han på oss igen och skrattade och sa "jävla goseungar" haha. Vi var tröttaaaaa ju haha. Sen kom pappa typ kvart i sex och hämtade mig och vi hämtade malin och nadja vid tågstationen och vi trängdes i pappas lilla firmabil med typ tre säten och vi var fyra så det var jätte trångt men det gick bra ändå. När vi kom hem åt vi och sen åkte vi ner till affären, typ nyss och köpte mer äpplen - ja jag har ätit upp typ alla 6 äpplen som pappa köpte igår. Sen flingor, mjölk sen fick jag och syster en varsin hallonsoda, mums! Och pappa köpte snus och tidning. Och nu sitter jag här. Väntar på att ringa älsklingen som säkert rakat av sig håret nu....... när jag ringde henne sist skulle hon klippa sig men det blev typ failat och hon sa att hon kanske rakar av sig håret. Men men what can i do, bara att hon är så jävla het när hon har sitt fina mörka håååår! Inte helt kal och flintis på huvudet ;< Vet inte vad jag ska göra men något blir det. Kanske fixar en ny design till bloggen, vem vet eller så går jag och hämtar flingor.. hmmn.... Chao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0