Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

Fucking kvadrat shitten!

I natt kunde jag sova, hela natten! Sjukt skönt. Två nätter utan sömn och nu fick jag äntligen sova. Men jag var ju jätte trött, precis som nu så jag hoppas att jag får sömn i natt!
Dagen började med fysik och att min lärare lackade ur på mig när det egentligen är JAG som ska lacka ur på HENNE. Fucking kvadrat shitten! Haha, dagens ord från mig. Det var någon sak med förra fysik provet som man skulle rita och massa shit och jag bah "men du hjälper mig ju aldrig med... fucking, kvadrat.. shitten! du sa ju att du inte orkade för det var med mig!" sen kom jag på hur jävla roligt det lät så jag och nisse började asgarva, vilket vi gjorde hela lektionen sen haha. Senare skulle jag säga något så jag petade på henne, och då sa läraren "ska du klia henne på axeln eller?" så jag bah "ohja" sen klappade jag henne på axeln, shit asså haha. Sen var det so, jobba jobba hårt säger jag bara. Jag och nisse var dock flumm där också. Like always. Sen boring matte men jag stod ut! Efter det var det lunch och jag var sjukt hungrig och som tur var så vare god mat! Gröt, ehe jag älskar all gröt så jag åt och såg glad ut medans nisse makka och frida satt och var ashungriga men dom ville inte äta gröt haha. Sen var det idrott, det var as nice. Först killerball och sen handboll, dock inte lika kul som killerball! Under killerball var jag alert och sprang och allt det där men jag råka passa till motståndarna två gånger HAHA. Epic fail amanda! Sen i omklädningsrummet sen så böt jag om och när jag tog av tröjan så stod jag typ vid spegeln och natta stod där också. Sen tog jag av tröjan (obs! klart jag hade BH!) och hennes kommentar var "MEN SHIT ASSÅ DU HAR JU AS STORA BRÖST!" jag bah "men w00t jävla tuttpapparzzi!" sen började jag garva och täckte dom med tröjan sen hon bah " kan vi inte byta? jag vill ha stora boobs " och då sa jag "hmm.. men jag kan ta din röv! den är mellanstor och nice så den vill jag ha! :D" och hon bah "jag vill ha en liten" , "som min då" sa jag då. Och då garvade vi. Haha, fett random. Efter idrotten var det svenska, såg film och skulle anteckna. Antecknade drygt en sida, det känns bra. En nice insats från MIG som INTE brukar antecka under filmer!

Efter skolan drog jag till älskling och andres som var bakom hemköp, det var dock konstig stämning mellan mig och älskling men som vanligt fixades det :) haha, andres bah tittade på mig as länge sen jag bah "vad äre :o" han bah "du har foundation :o" HAH jag bah "har jag alltid xD" sen carolina bah "du kan ta henne ;)" *hon skämtade, haha*. Sen sa dom nått på spanska haha, jag fattar nada >_<' sen typ snackade vi en stund och sen drog andres och jag och babe drog till djuraffären sen till baby och sen skulle jag hem. På vägen fick jag en burk coca cola, och sen åkte vi och hämta min fysikbok hos mamma och malin, sen skinngubben och hon böt skor sen hemåt. När jag kom hem låg det fet jävla chokladkaka i mitt rum och jag bah "men wuuuuut" och sen bah kom jag på att farmor varit på kryssning. Ofcourse då finns det alltid godis! Och pappa har typ, 10 snusdusor? :o haha. Sen så ska ju jag INTE ÄTA GODIS. Och jag har klarat mig att bara äta en rad (fyra bitar) av chokladkakan. Resten sparar jag tills imorgon, för då är det fredag och fredag till söndag är det OKEJ att äta godis! men det har jag ju redan nämnt så klart :) och nu sitter jag här och skriver och börjar på ont i fingrarna ;o haha skriver mycket såg jag nu. Men ja, min dag har faktiskt varit.. nära awesome! Till och med i skolan, helt okej! Mår bra, livet är bra, amen im alive. Det var allt från min dag! Ikväll blir det data och sen inte mycket mer ;) ska snart äta pannkaka, mums!

Imorgon är det fredag, och då ska jag träna efter skolan med älskling och antagligen andres och krille. Awesome! FETT länge sen jag tränade med dom, eller ens tränade. Men nu börjar jag igen! Pepp pepp pepp, ja jag är faktiskt pepp för det här. Och sen sover älskling hos mig imorgon, ännu bättre!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0