Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

Even if the sky is falling down

Vaknade idag, ville inte gå upp för jag var så j*vla trött. Jaha, förkyld har jag blivit också, sant som jag skrev. Men pallrade mig dit, till veckans värsta dag och tog mig igen den. Fast på matten var jag inte med för jag mådde så illa så att jag la mig i ett vilo rum den timmen. Sen träffade jag och nisse min älskling och emil på lunchen. Ah, sen läste jag ut Oliwer Twist på 100 sidor på en timme, var tvungen att ha den utläst till imorgon. Inte direkt att jag kanske går imorgon? Mår ganska dåligt, min näsa slutar inte rinna och det är jätte jobbigt.. Mamma sa att hon var förvånad att jag ens gick idag, hihi, men hon låter mig vara hemma imorgon. Fast jag vet inte riktigt, vi får se sen. Efter skolan var jag med älskling, emil och nisse sen träffade vi några på stan sen när jag och baby kom hem till henne så skulle vi åka och städa ur deras gamla lägenhet. Och vid tjugo över fem kom mamma och hämtade mig. När vi kom hem åt jag mina två sista rader av min kexchoklad jag fick igår, hihi. Har också druckit en Vitamin Care, hette den denna gång för Defence var slut. Den var svartvinbär, inte det godaste men det funkade. Nu ska jag nog titta gratisbio, bilddagboken och sånt :) hör sen.

VAD SKÖNT DET SKULLE VARA ATT SOVA!
Men får inte, för då kan jag inte sova ikväll istället .__.


So baby don’t worry, you are my only,
You won’t be lonely, even if the sky is falling down,
You’ll be my only, no need to worry,
Baby are you down down down down down,
Dowwwnnnnn, Dowwnnnnn,
Baby are you down down down down down,
Downnnnn, Downnnnnn,
Even if the sky is falling down,

Just let it be, come on and bring your body next to me,
I’ll take you away, hey, turn this place into our private getaway.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0