Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

En förkyld Amanda

I natt vaknade jag typ kvart i ett för jag hade fått sms av bebis, sen ringde jag en stund sen typ blev det helt sär så det las på sen tutade det snabbt på något konstigt sätt. Kunde inte ens skicka sms ;s men efter typ en halv timme så funkade det igen, ringde henne igen och sen blabla, blev bra igen sen. Somnade och sen vaknade jag åtta imorse, satte på tv, somnade om en liten stund, sen skulle jag gå upp halv nio. Fixade mig lite slarvligt, håret rörde jag inte för det orkade jag inte. Men sen vid nio åkte vi och handlade. Det blev massa :D Hihi, vårat bord blev fullt :o mamma köpte nyponsoppa till mig, sen köpte hon vindruvor, två kexchoklad och en cocacola & ostbågar till mig också, hihi :) Och sen baaaaaaaaaaara gott :D asså maten menar jag nu, bara gott :) Kanske förutom fisken? Hihih. När vi kom hem packade vi upp, hjälpte mamma, och nu fick jag äntligen nytt schampoo hihi :) jag böt schampoo igen, måste ju prova och se vad som är bäst för mitt slitna, men snart friska, hår :) Sen när vi var klara så åkte vi en snabbis till min skola, jag skulle hämta matteboken + att nisse skulle prova min försmå, aldrig använda, trashbyxor :) hon ska köpa dom imorgon, eller fredag.. beror på om jag går till skolan imorgo eller inte. Men vi får se :) Sen hem igen, satte mig och tittade på tv och nu skriver jag blogg OCH tittar på biggest loosers, det är bra. Ska äta min risifrutti som jag fick av mamma nu, min frukost :) och sen kanske några vindruvor, mums. Hittade tyvärr ingen Vitamin Defence :( men men. Fick också mina pengar idag, synd bara att jag inte hittat någon billig mobil än. Det blir inte w902 eller c905, sen blir nog en w580i.. som jag hade förut. Eller något annat. Det får duga nu, har inte råd med något annat men jag MÅSTE iallafall ha en annan mobil.


Vårt fulla bord med mat!


Det jätte stora äpplet!


Och här är linnet jag fick av nisse igår,
plus att man ser min lilla putmage som snart ska bort!! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0