Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

Pokerface

Idag vaknade jag klockan sju men gick inte upp förens kvart över. Sen började skolan med engelska där vi läser djungel boken, inte så roligt för boken är så seg och tråkig! Sen rast, bild och lunch. På både lunchen och rasten gick jag hem till älskling och där spelade vi WII. Det var aschill, dom har köpt en slags ratt så att man kan köra bil vilken var awesome! Spelade super mario och jag blev beroende på en gång!!:D Sen matte, jobbade inte PÅ lektionen för ja vi håller på och försöker fixa typ en ny lärare eller något, men jag nisse makka och frida satt utanför. Jag jobbade för jag kom på allt men dom bara snacka sen skrev av, gjorde inte mig något för i slutändan så är det JAG som har kunskapen och inte dom lika mycket, haha. Nej jag är inte elak. Dom får väl skriva av om dom vill? Deras beslut, jag som kan! Sen hade vi hemkunskap, lagade klyftpotatis, kassler och gräddsås - som vanligt gjorde jag allt och det blev jätte gott! Hehe. Kan inte baka men laga mat kan jag allt hihi. Sen efter skolan mötte jag älskling vid badhuset, skulle träna men hon var hungrig så vi gick till stan och sen hände en förjävlig grej, inte mellan oss men med en av carros vänner. Fyfan!! @#¤%{!"¤ säger jag bara!! jag blev så jävla förbannad på h*n att jag inte kunde stanna, jag sa "fan nu drar jag vill inte ha skit eller något, jag drar fan och tränar nu" och hon följde med sen.. fyfan.. Men träningen gick bra! Speed-gick typ 6 minuter, sen lite ben, lår, och sen massa mage, sen följde jag med älskling ner när hon skulle göra bänkpress och sånt. Jag började faktiskt också göra sånt där när man typ tar vikter och sånt, haha måste få bort gäddfettet haha. Det var najs men ganska jobbigt men det klarar jag. När vi var klara gick vi upp, körde sista mage, sen cyklade vi 5 min sen klara. Kändes asbra efteråt. Nu med! Kommer nog sova skönt i natt! Ska träna imorgon också, fett skönt. Är pepp. Och det här med godiset, det går sådär.. men allt kan inte ske så fort, det tar tid. Fattar bara inte hur jag kunde förvänta av mig själv att sluta på en gång? No no no, det går ju inte. Inte för mig för det tar tid. Så jaaaa.. det blir som det blir men jag försöker och snart visas väl resultat. Så länge jag tränar är det okej att äta, och jag ska ju träna HELST varje dag. Förutom helgen kanske. Aja. Nog med träning. Har nyss ätit, inte så jätte hungrig. Tränade bort min hunger ;O höhö. Ska duscha sen blir det nog tv eller plugga matte, klockan är ju faktiskt bara fam i halv sju så :) Slutar halv två imorgon, STÖRT SKÖNT! Kanske jag nämnde tidigare i detta inlägg??? öööhö jag orkar inte titta :)

Kanske hör av mig senare, får se.


You can't read my pokerface.
It's strong, no one even knows my pokerface.
Well only some can see through.
My home and my lover.
But the rest can't tell.
Guess I can keep it after all.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0