Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

Dag 1

Igår kväll gjorde jag om min design, blev bättre såhär.
Imorse vaknade jag av väckarklockan som pep halv åtta, men jag tittade på mitt hår som var rakt, thank god, med bara en liten fjong som lätt kunde plattas på fem minuter, så jag somnade om och vaknade halv nio och fixade mig och vid tio över nio kom pappa och hämtade mig och sis. Sis skulle till tågstationen --> skolan. Och jag skulle till älskling. Sen när jag kom till henne så var det meningen att vi skulle sova men det blev inte så. Vi såg på 2012, den var nice men inte lika "farlig och läskig" som typ alla sagt? öö... Sen så somnade jag och vaknade typ en halv timme senare av att älskling kom och pussade på mig och sa att hon hade lagat mat ;o jag bah woot här sover jag helt ensam! Så vi skulle äta och älskling ville att jag skulle äta LAX och det var inte gott må jag säga! Bläkh. Sen typ en timme senare så gick vi hem till markus och amanda och var där en halv timme kanske? Sen drog vi och jag fick min hundring av mamma, sen köpte jag en coca cola. Och sen gick vi till jaktäffaren, tittade lite och sen till pappa för vi skulle byta min skor. Har iallafall ett par svarta uggs nu, skit sköna! Och so far har jag, misslyckats lite med min "inge skräpmat/godis diet".. Har ätit en Milkyway som är 198kal och sen coca cola då, och sen en Big Mac nyss! shiiiit. Hoppas jag klarar mig bättre imorgon? Får inte äta massa skit, vill ha bort min ballongmage.

Klockan är bara halv sex och jag och älskling ska diska och städa lite och senare ska vi tvätta älsklings kläder vilket hon inte gör så ofta, haha. Efter det vet jag inte vad som händer. Något iallafall. Det var väl allt.. ttys.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0