Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

Brooke Knows Best

Är hemma nu, var tvungen att åka hem vid fyra. Men men. Blev heller ingen träning idag, UÄÄH för det ville jag ju :( har iallafall lyckats sålt två marwin linnen till nannah :) ska nog försöka sälja lite annat sh*t som är för smått eller aldrig vänt eller helt enkelt, ja växt ut. Får se, får se :) Just nu håller mamma iallafall på med maten och jag tittar på Brooke Knows Best och skriver blogg som ni märker. Ska duscha senare ikväll, malin stannar hos mamma också fast bara tills imorgon så jag blir inte själv ikväll iaf. Skönt det.

Nu ska jag lägga in mina nytvätta kläder som ligger på min säng, sen packa upp min väska och så. Vet inte vad som händer sen, men något lär ju hända. TV kanske? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0