Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

100 gratis bilder = sant

Dagen börjar med inställd svengelska, awesome, nej för jag var jätte trött och ville sova! Sen so, jobba jobba jobba. Lunchen spenderas hos älskling. Vi åt friterade pommes frites och sen spelade vi WII, kul att vi klarade ut spelet. Ehe, vad ska vi nu spela? Haha. Efter lunchen var det bild, sen svenska där vi såg klart Glasblåsarens Barn och sen jobbade med frågor och till sist hade vi engelska. Susanne vår lärare har fått en mac data, tror alla lärare har fått dom nu. Deras är gråa, men våra är vita. Men fyfan vad dom är snygga!!! seriöst jag ville bara ha hennes! Plus att hon berätta att man FÅR ha msn, wow t.ex och photoshop och allt. Liksom man får ha alla program man vill, men detta är faktiskt en SKOLDATA så jag inser ju själv att jag bara tänker installera typ, msn och spotify. Det duger. Men guud vad datorn är snygg alltså. Längtar verkligen tills hösten då vi får dom! Eehk eehk eeeeehk!

När jag slutat gick jag till älsklingen, tog sällskap med elli genom stan för hon skulle till sol studion. Måste också dra dit när jag får pengar! Var hos älskling till halv fem, sen hem. Åt mat och nu sitter jag här. Har nyss beställt 70 bilder. Ni vet det dära "100 bilder gratis" på Fuji Direkt? Det är FAKTISKT SANT. Man får 100 bilder gratis, det enda man behöver betala är 30 spänn i porto! Det är faktiskt nice. Fast jag hade bara typ 70 bilder som jag ville ha, så, ja, det blev ungefär 70 bilder. Nu ska jag duscha och sen vet jag faktiskt inte. Blir nog förmodligen tv eller något. Har fått massa ny musik av älskling som fick av markus. Massa hardstyle, tecktonik och sånt! Så grymt bra.

Snart är det fredag, skönt med helg. Bara två dagar tills ledighet, yaaay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0