Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

Worser each day

Fan den här dagen har varit värre än värst och till&med värre än igår. Ville till&med typ dö, så jävla illa har den här dagen varit. Men ÄNTLIGEN är det bättre, thank god! Ialf, så gick fysik provet rätt så bra TROR JAG men matte b-del provet gick sämst. As usual. Var med älskling efter skolan, fikade lite och så, sen har jag mysit i soffan framför tvn med baby, låg i hennes famn för älskling följde med mig hem, hon skjutsade mig på cykeln så söt som hon är ♥ imorgon är det fredag, skönt och jag ska sova hos baby. Sen vet jag inte vad som händer. Min älskling är allmänt söt just nu hihi ♥ men hon ska nog gå snart för jag måste sova, skönt att inte ha något att plugga ikväll ialf. Ni får två egobilder och thats it. Ahjuste elli spelade in en sneaky video på mig, seriöst haha jag blev fan rädd. I studiehallen gick hon under bordet när jag inte märkte sen såg jag henne och då filma hon mig och jag typ skrek, det var så jävla klockrent och jag nisse och elli skratta åt det jätte länge! Fortfarande till och med hahah. Kanske laddar upp den någon gång, kanske inte. Orkar nog inte men men! Ska dra nu, för jag orkar inte skriva. Som sagt mitt långa inlägg om det jag skulle skriva om, blir någon annan dag. Orkar inte just nu. Hihi.

 

Feels like I'm falling deeper, deeper inside myself.
Feels like I'm growing weaker, much weaker each day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0