Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

Tisdag 02/02-10

Hälsobesöket tog lång tid, kanske fyrtio minuter men det var för att vi pratade om branden i typ tjugofem minuter -.- aja. Efter det träffade jag älsklingen sista halvtimmen innan jag började, eller ja en stund för hon drog sen. Så då träffade jag nisse och hon bah "ah hoppas det går bra idag" jag bah "WHOOT" då sa hon "men vi har ju so prov idag? glömt x)" jag bah "NEJ DET ÄR PÅ TORSDAG!!!:O" , "nej det är idag" sa hon då. Jag typ dog, kul att vi skulle ha so prov just då, lektionen som kom -.- det gick bra på första sidan, sen dom tre sista sidorna... FAIL. Not epic. Just fail. Så himla misslyckat -.- jag som skulle minst få G+ på detta prov -.- fail, AGAIN!! ååååh får damp på mig själv har ju fan ingen koll på proven -.- bara att jag har fysik prov på torsdag men det har jag fixat alla anteckningar till och så, så ikväll blir det VERKLIGEN att plugga!!!!! ialf, sen efter so var det lunch, fick extra lång lunch eftersom att jag var tio minuter där och gjorde provet sen klar. Nisse också. Vi köpte coca cola, baguette, två kindermaxi och en kinder bueno. Varav colan, baguetten och en kindermaxi var min.. eheh *skäms* ska inte äta men så grymt svårt att sluta äta godis!! åååååh hirghriu seriöst. Sen hade vi massa lektioner och det gick väl bra i guess. Orkar inte komma ihåg vad jag gjorde. Har fått ryck och glömt bort. Sen så efter skolan drog jag till stan träffade älskling och massa sen drog vi till phone house och sen till andres. Jag gjorde ett likadant armband som jag och älskling har, för han ville ha ett. Sen så åt vi russin haha gott är det! Sen gick jag till furan runt halv sex för där skulle mamma hämta mig efter att hon köpt cigg, sen hem och lämna väskan på rummet och nu sitter jag här. Ska duscha nu, när jag är klar med detta inlägg, om jag hinner. Vi ska äta snart. Men jag hinner nog. Sen efter maten ska jag tamefan plugga! Seriös, måste vara seriös med skolan! Inte bara glida runt som förut. Na-ah. Jag kan klara det, utan ett tionde år på kabbe, fuck no jag fixar detta! I always do, so fuck you! :D Har ont i nacken, blökh. 18:18 nu *puss på telefonen* hahahah. Aja har mensvärk och börjar få ont i huvudet också ;s najs blandning + trötthet.. och hunger. Amen vafan, nu ska jag avsluta detta. Funderar på att skriva ett långt inlägg sen, och om vad det handlar om lär ni se då! Ciao, hör av mig sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0