Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

These days have opened up my eyes. And now, I see where the threat lies.

Seriöst. Har fått nog. Jag har seriöst NOLL socialt liv. Nada. Zero. None.
Helt jävla lonely, e n s a m. Blir verkligen lack på det. Obeskrivligt är det också. Sitter alltid hemma och gör samma jävla ditten och datten. KUL JÄVLA LIV. Nej. Not. No. Na-ah. Nein! Hallå?? någon jävla kompis där ute som kan rädda mig eller?? var med mig för en gångsskull utanför skolan?? eller?? seriöst seriöst seriöst.

Tänker lägga mig nu -.- har ju ändå inget annat att göra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
förlåt för hejhej klago-amanda! men orka bry sig just nu? NEJ
Kommentarer
Postat av: Josefine

hej hej

har några bloggtips till mig??

härlig blogg förresten =)

2010-02-02 @ 16:32:31
URL: http://josseheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0