Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

Sötpluttan sover så gulligt

nyss skrev jag ett inlägg men nu står det bara jävla "error" hela tiden,
seriöst fixa blogghelvetet :S måste väl kunna blogga å-hå-hå-hå


älskling ligger och sover så gulligt i min soffa och jag lindrade in henne i täcket så man ser bara hennes söta huvud på kudden i soffan, naw! jag gjorde några matte sen orka jag inte mer så nu ser jag bring it on från 2004, den från 2000 sög så den orka jag inte se. fett skönt att vara ledig imorgon! om ni bara visste hihi. fast alla kanske är det? hmmn vad vet jag. kabbe är ialf det. ska sova länge! hihi. aja nu ska jag fortsätta se filmen.

ny header också.
och jag som slarvar med stor & liten bokstav men just nu orkar jag inte för att blogg.se f*ttar sig :'>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0