Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

So bring it on, watch what I got

Kan väl börja med att säga att dagen varit dålig. Inte att jag bråkat, tjaffsat eller nå men dagen var bara allmänt dålig. Bilden gick sådär, lunchen fetade jag pommesfrites&pizzabröd, sen matte som gick verkligen KASST! fyfan vad jag hatar de. Sen hemkunskap, chill i guess för vi gjorde pizza bullar och dom var jätte goda. Skulle egentligen tränat idag men var för fet/proppmätt för att palla så ja ingen träning idag men det blir imorgon. Besides tänker inte banta, banta är för desperete people å jag vill bara ha plattmage så miiijaa inte banta här inte. Efter skolan klippte jag mig klockan tre vilket blev bra resultat, inget slitet hår längre! fucking hurraayyy! glad tjej för det.  Och jag blev inte ledsen som förra gången för jag har vant mig vid korthår nu :) vilket är ju bra. Ahjuste måste säga en sak, nisse typ höll på att strypa mig idag vid hemkunskapn hon typ drog i min luva så jag fick damp på henne och tog sleven jag rörde om tomatsåsen med och skvätte i hennes face och då släppte hon och nu går hon runt med tomat prickar i ansiktet xd hhhahahha gotcha nisse!

Ska se film nu 'bring it on - fight to the finish' och sen mat och duscha och lite sånt. So cya later.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0