Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

Skotta snö

Typ halv tio gick jag och älskling ut och skottade snö och gjorde en snögrotta hahahha, så härligt att jag fastnade med min lilla röv, kanske börjar bli för stor för sånt? nej då men det var första gången sen jag var.. säkert tio år som jag gjort sånt där, hihi, väckte gamla minnen kan jag säga. Plus att jag inte är ledsen längre, fortfarande besviken men men..

Ser på ett djurprogram... blir jätte ledsen. Seriöst, jag kan gråta när som helst. Kul att jag grät för några sekunder sen, eller det kom tårar.. stora djur ger sig på söta pingvin ungar och fågelungar.. seriöst, jag tål inte sånt!! call me a pussy, men det kallas ha ett varm jätte och känslor.. aja, ska lägga oss strax. Så godnatt.

Jag har lust att bli vegetarian!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0