Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

Punch me in the face

Min dag började med svengelska, vi hade en störande vikarie som vi skrämde hela tiden och hon fick damp på oss haha. Sen so, "planerade" vårt framförande av Köpings Museum, killarna i vår grupp är så jävla cp störda och gör ingenting och säger att dom som faktiskt GJORT NÅGOT ska göra allt bara för att dom är f*ttor och inte klarar av något själva! -.- öööööööhhhhhhhhhhhhhhh.. sen lunch och jag var aphungrig, åt nudlar hos baby, sen vidare till musiken och där spelade jag och redovisade på trummor, fick G- för jag gjorde något fel :p  Sen innan svenskan började jag och nisse slåss utan anledning, det slutade med att jag fick en knytnäve på näsan&munnen samtidigt, då fick jag nog och tog tag och skulle slå till henne likadant, jag tvekade och gjorde det inte för vafan jag kan ju inte bara slå tjejer sådär? jag hade världens lust och chans och tillfälle men jag lät bli, varför skulle jag vara likadan och ge henne sån smärta som hon gav mig? :p hahah nisse din jävla huuuuura :) bästavän ändå typ hahah. Sen svenska, gick bra. Sen engelska prov, gick bra. Fick dock reda på mitt svenska prov resultat och jag blev så j*vla besviken på mig själv... bara G! jävla G. Varför G? Jag jobbade fan för ett VG eller tillochmed MVG och ett G är allt man får?!?!? :S:S fyfääääännnnnnnnnn. Sen drog jag till älskling iallafall, sen halv fem kom pappa och hämtade mig, hem till mamma och packa ner data och shit och sen tog pappa med sig det hem till kolsva och jag ska sova hos baby i natt för att få min sovmorgon imorgon. Imorgon är det torsdag!! and i love it!!!! <3 jag och älskling ska se The Exorcism of Emily Rose sen :D verkar fett nice men scary.. baserad på verklighets historia, uuhmm spooooky haha.
Kommentarer
Postat av: Anonym

"klassens geeks" -.-'



trodde liiite mer om dig amanda!!!!!!!!!!

2010-02-24 @ 21:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0