Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

Måndag 15/02-10

Måndag då. Igen.
Engelska, jobbade hårt nu när vi börjar med regular & irregular verbs så lektionen kändes ovanligt lång hehe. Sen rast och inställd bild + lunch gav mig tre timmars rast. Köpte coca cola och en kinder maxi på hemköp, sen till skolan och sen vid tio drog jag till älskling och var där och åt nudlar, åt glass och drack cola tiihii. Sen var det matte där vi jobbar med geometri som är grymt enkelt jag ligger fan till och med före vilket jag ej brukar göra. Fantastiskt haha. Sen hemkunskap där vi egentligen skulle göra korvstroganoff och ris men det blev qournfärs med ris eftersom elli är vegetarian och varken jag nisse eller makka tycker om skolans korv haha så vi alla åt qournfärs och det är jätte gott jag skulle fan klara mig med att äta det och inte kött :) jag är van vid att göra ris hemma hos älsklingen och där gör dom typ, spanskt/peruanskt ris eller vad man ska kalla det med krydder och sånt så jag är ju van så jag gjorde det, men först var alla emot och sa "men nej inte de- de- eller de" sen när det hade kokat ihop en stund så lät jag nisse makka elli (min grupp) smaka på det och dom bah "fan vad gott" och jag bah "MEN HALLÅ, sa ju de:D" efter skolan skulle jag och älskling egentligen träna fem med andres och krille men andres skulle städa rummet så vi skulle inte träna förens sex så då orkade jag inte så mamma hämtade mig halv fem :) ingen träning idag, slöfock jaja men jag tar igen det en annan dag. När mamma hämtade mig var malin med och då åkte vi till nibble och köpte riskakor, skagenröra, 2 fanta och en coca cola light, 2 kinderägg förpackningar och lite annat + cigg till mamma å en tändare. Hihi tack mamma! Och nuuuuu... så gör jag inget, skriver lite med baby på msn , ska titta facebook , ser tv , ska plugga sen hemkunskap matte och svenska så att jag har lite att göra plus att jag ska duscha sen. Äsch men det löser sig.

Har damp, mina bilder på minneskortet på mobilen som jag lagt in är trasiga :s asså jag förstår inte men jag ska ialf ta bort alla när jag lagt in dom i datan typ lika bra att göra så.


Mums. Coca cola light & kinderägg <3



Hittade denna söta bild från när baby var 16 år!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0