Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

Måndag 01/02-10



Här får ni en bild, tagen av min nya mobil som kom idag!! :D so excited.
Idag började dagen ialf med engelska, inte så jobbig. Sen rast som spenderades med nisse och makka och sen bild, det var ganska chill. Jag valde att jobba i photoshop. Jag har valt ett känt konstvärk, sen ska jag få låna skolan kamera och sen försöka göra likadant i photoshop och sånt, klistra in och massa! Happy, får jobba hemma också eftersom jag har alla mina penslar, fonter, effekter och sånt i min data i photoshop :) så det känns nice. Sen på bilden, gick jag också och hämtade min nya mobil eftersom jag inte hade något annat att göra så jag smet iväg fem min och hämtade mobilen hos älskling som var i badhuset :) så jag fixade allting så det är anpassad för mig :) och nu ska jag rensa mitt minneskort på telefonen :) har massa skit och lika bra att rensa. Ialf. Efter bilden var det lunch, träffade emil på stan med nisse och makka, sen matte och sen hemkunskap. Vi gjorde gulasch-soppa. Eller ja, jag gjorde kan man säga x) eftersom det alltid är jag som jobbar typ hårdast och är snabb och gör allt. Men men, den blev asgod! Såklart haha. Sen slutade jag, träffade älskling och det är ju åtta månader idag, fast det vart inget 'speciellt mys' :( men men... nästa gång. Eller hon ska åka till peru från 12 februari till 19 mars.. hur ska jag klara mig? Vi får se. Älsklings mamma & victor skjutsade hem mig klockan sex och nu har jag precis ätit. Ska plugga so prov och fysik prov och sen duscha. Eller så duschar jag först, vem vet :) blir nog lite tv också sen. Och sen messa i nya mobilen, i love it! Ljudet är awesome och kameran är faktiskt bra. Helt okej. Det är okej, massa okej. Hör nog av mig senare :)

Här får ni lite fina bilder från idag ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0