Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

LoLLiPoP ReGGaeToN

Onsdag då. Spelade upp "Lollipop Reggaeton Remix" på musiken för det var min tur att spela en låt. En favorit låt. Och sen har jag pluggat och jobbat bra, ska plugga mer ikväll för svenska provet är imorgon ;) sista lektionerna - svenska och engelska kändes jätte långa och var jätte tråkiga -.- men tog mig igenom dom! När jag kom hem hade jag fått brev från min brevvän Katrine :) finally, lite segt men men hihi. Hon förklarade varför och så. Hon och jag har varit brevvänner i faktiskt mer än ett år. Tror vi blev brevvänner början av sommaren 2008? Så ja vi har känt varann ett tag, dock inte träffas men det vill ju båda någon gång :) får pallra mig till danmark snart!

Fan vad jag H A T A R mitt 1gb minneskort till mobilen -.- ville ha det och inte åtta gb, men nej nej klart jag inte kan för jag kan inte se NÅGON bild! kan nog vara för den gången jag tappade den i snön eh hihi men ååh det borde ändå inte bli så ändåå :( ska byta minneskort till mitt 8gb nu -.- suuuuuckk. Sen titta facebook och lite sånt. Hör nog av mig senare.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0