Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

L-O-L , I do it damn well

Friday, yea
Hey girl
Where's your drink?
We goin' all get real drunk tonight
Hey girl
I got bud we can all get fucked up tonight
By the end of the night
Imma have you drunk and throwing up
By the end of the night
Imma have you so fucked up!

Dagen började med syslöjd och jag skulle för ANDRA gången försöka sticka, gick som förra gången att jag slängde skiten åt helvete och satt bara där. Men då sa min lärare att jag skulle prova virka, vilket var enklare, dock gick det dåligt sen man ska försöka igen nästa gång :) sen var det elevkontakt och då jobbade jag för fullt med matten precis som på svengelska, sen lunch och då åt jag pannkaka muums. Sen svenska, fick sluta tidigare, sen matte, och sen sluta :) duuh ingen kemi för mig !
Efter skolan gick jag och köpte en coca cola light och en kindermaxi då jag väntade på att pappa skulle hämta mig. Träffade dodo & kenny, sen drog jag hem och nu är jag ensam hemma hos mamma tills runt fem typ. Mamma och pappa är i v-ås hos malin, redan glömt vad det har x) dom är ialf där och jag verkligen utnyttjar tillfället och POPPAR musik!!! :D annars gör jag inget speciellt :) åker till pappa = ingen data :'<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0