Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

Klagomål tackar jag snön för



asså jag hatar snö! kan den inte bara försvinna?
kan det inte bara bli en härlig vår och underbar sommar NU?!
kan det inte bara vara helg och lov, typ måndag
för då kommer nog mitt löshår.
kan det inte bara regna pengar för jag är jätte sugen på godis!
kan man bara inte trolla fram en platt och fin mage?
kan jag bara inte bli vegetarian?
svaret på det, kommer här: jo faktiskt att jag kan.
ska prova vara det någon vecka. dock inte nu.

åååååååh klagomål </3
orka att kath är omogen och har blockat mig på msn för att
hon inte tål sanningen om att hon är omogen xD ja, vi bråkar.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0