Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

Kanske mitt första VG?

Sovmorgonen spenderades hos en trött nyvaken älskling som slet mig till hennes famn i sömnen - hon är så söt ♥ Min dag började iallafall med so och det gick bra. En studievägledare kom till vår klass och gav oss tips om vart vi kan praoa vecka 11 och mitt första val är BigInn, annars Jysk, annars Kolsva Handel, annars hos pappa. Det är 60 elever som ska dela på typ 20 stycken praktik platser, hoppas hon lottar mig till antingen jysk eller biginn! Då blir jag glad. Kolsva handel är bara för att det inte fanns något annat vettigt val haha.  Sen matte, gick bra, och lunch åt jag pizza med elli och nisse - vi delade på en vesuvio. Sen idrott, basket och så och sen svenska. Då hade vi prov och jag är fan stolt över mig själv idag! KUNDE JU FÖR I H*LV*T* ALLT :D så glad och pepp att veta svaret, jag tror fan starkt att jag får VG eller MVG. INTE G iallafall, mycket mer än G :D faaan vill veta svaret nu. Jag kunde allt åh åh åh skrytarN här med är så glad :) tänk, mitt första VG? vi får se ;)  Sen stannade jag och mamma på tågstationens kiosk, jag fick en cola light som jag dricker nu och sen någon slags fling/crisp-bar med choklad haha :) gott. Nu sitter jag och tittar på MADE. En brud vill bli cheerleader. Hon är pojkaflicka som mig, ovig och så.  Jag skulle vilja bli en cheerleader, för att bli vig och känna att träningen gör något och så, skulle verkligen vilja prova.  Vi får se i framtiden. Ska plugga engelska och lite matte ikväll OCH hemkunskap. Har matte omprov imorgon, sooo I gotta do it right this time :) hör av mig senare, ciao :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem drack upp min trocadero??

2010-02-18 @ 16:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0