Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

Inte bantning, men träning



Bilden väcker minnen och känslor!... älskling skrev detta FÖRSTA gången jag var hemma hos henne.


Vi bakade pizza och gick till hemköp och älskling hade tydligen 150 spänn på kontot, dagsersättning. Så vi köpte coca cola och sen hem, då var babys föräldrar hemma. Vi fixade pizza och åt, packade hennes saker sen somnade jag i hennes säng och älskling väckte mig typ halv sju då vi skulle gå ut för mamma skulle komma och hämta mig. Sen åkte vi till willys och köpte godis och när jag kom hem städade jag lite i mitt rum fast det börjar bli messy igen, men i garderoben och mina lådor är det ordningn ialf hihi. På onsdag är jag ledig från skolan! YIHO alla är det sen på torsdag ska jag på jävla skolmöte för att min störda biologi lärare säger att jag skolkar och att han bara gav mig godkänt för att vara "snäll" :s så nu kommer jag få massa skit och säkert få massa begränsade saker som pengar eller tid med vänner eller intefan vet jag! Rent jävla helvete lär det bli pågrund av jävla äckel björn. USCH ah USCH!!! men men det löser sig förhoppningvis för jag ska plugga och äga sönder cp-björn och visa att jag visst inte skolkar och att jag engagerar mig! vänta bara jävla äckel! du lär ju bli ägd.. aja nog med cpstörda lärare, för dom tycker vi inte om. Sista dagen jag får äta godis och dricka coca cola idag nu'va! Fast jag tänker inte tappa 2-3 kilo för jag är redan pinnsmal jag behöver egentligen bara träna min mage så får jag min dröm-mage :p så hård träning VARENDA dag nästa vecka! Är pepp å taggad så det här fixar jag. Ingen cola och godis, lär bli svårare men måste fixa't.

Har faktiskt 30spänn i en-kronor och sen en tjuga sparat, så se själva suckers jag kan visst spara hahah jag lär mig. Förhoppningsvis så blir det mer och mer pengar i den lilla burken :) gärna sedlar! (a)

Neejjj nu ska jag inte skriva mer, ciao ciao ciao!



Så här söt var älskling igår, sprang efter mig vart jag än
gick som en söt liten skölpadda, ååh min lilla fjomp :D <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0