Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

Ingen rubrik här inte


Det blir ännu en gammal bild.

Älskling ligger och sover, såvitt jag vet.
Åkte tydligen hem runt fyra tiden. Blev ingen buss. Så har varit hemma nu kanske 1-2 timmar. Same old. Har tråkigt, alltså. Inga nya bilder att dela ut heller, två korta inlägg i rad och kanske ett tredje, alltså detta. Mitt löshår kommer nog på måndag eller tisdag, fick ett sms av tajmahal där det stod att löshåret låg hos posten, igår. Så ja, hopefully it'll come zoon. Är så jävla trött men mensvärken är borta och min säng är så jävla hårig från alla jävla katter och mitt ostädade rum här hos pappa så man kan knappt sova i den. Jobbigt. Orkar inte städa och damma av, borde egentligen för baby är här + allergisk men det borde jag gjort en dag innan isåfall.

Här har ni några "roliga" facts..
marabou non-stop är inte lika god som den ser ut
ballerina med smak av kladdkaka smakar som rutten mjölk luktar( iaf det i mitten )
jag och älskling har 8 stycken 33cl cola burkar, plus en 2liters cola -.-
det finns nästan inga nya filmer som verkar bra
JAG VILL HA SOMMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0