Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

I guess I'll just sit with drumboy, atleast he knows how to hit



Dagen har verkligen varit kass. K a s s . Så jävla dålig. I mer än 4 timmar. Sista lektionen engelskan, så blev det okej igen, thank god.. ialf så var alla lektioner chilliga i guess :) men var inte på svenskan, private reasons.  Var ialf inte där. Men jag har pluggat fysik på svengelska så jag kan ialf lite tills imorgon.  På lunchen så åt jag makka frida sucke och natta på gamla Waynes Coffee. Det smakade typ nasty plus att jag tror att maten är rutten, helt enkelt rutten :s äääckligt, ät inte där! Plus att baguetten var torr .__. aja, skitsamma ska inte slösa all tid på det. Efter skolan var jag med baby och nisse sen drog vi till verona, nisse drog och jag och baby åt ostbröd och vitsås och sen typ tjugo i fem hämtade mamma oss vid verona. Och direkt när jag kom hem skulle jag laga mat. Mamma ville ha bacon omelett så jag gjorde det till henne, malin och baby men en vanlig till mig :) har ätit klart och ser tv nu, någon film på Tv Fyra Film. Den ser najs ut men jag måste duscha sen plugga. Mitt långa inlägg kommer imorgon :) kanske hör av mig sen också. Ska tanka hem en film nu, ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0