Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

How High?!

Igår la vi oss typ halv tolv - tolv för vi var så trötta.
Imorse vaknade jag nio av att älskling la sig sked med mig sen pussattackera mig haha alltid mysigt å vakna så :) ialf sen såg vi The Messengers 2. Sen How High? och nu ser vi Hustle And Flow. Vi har också köpt 2 stycken 2liters coca cola hihi. Sen ringde jag mamma nyss och prata lite och pappa är i stockholm, om ja minns rätt på nå möte och malin och sussi är hos farmor och hämtar madicken vår hund, men ärligt talat tror jag inte madicken vill det. Hon har det fan så mycket bättre där. Mer frihet, en annan hund att leka med 24/7, uppmärksamhet och får gå ut när hon vill. Det är det hon behöver, när hon kommer hem till oss igen är hon dyster och ledsen igen. Hon trivs inte här, jag vet det. Men nu ska vi fortsätta se filmen, hör av mig senare!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0