Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

Go spank my monkey

Vi såg bra filmer igår och vi la oss ungefär halv ett :)
Hahaha måste bara berätta en sak, igår när baby spelade wow så diskade jag och sen städade hennes rum för jag inte hade något annat att göra, men när älskling kom in i rummet så öppnade hon ett skåp för jag skulle hämta en dricka som stod längst upp, och då hörde jag inte att hon öppnade skåpet så när jag vände mig bakåt slog jag i ögonbrynet hahah vi typ garvade aslänge. Sen gjorde jag rent hos hennes hamster och gav henne nytt vatten och ny mat.

Imorse vaknade vi kvart i tio, sedan dess har vi gjort INGET -.- haha. Vet inte vad som händer idag, ska hem till mamma sen iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0