Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

Fresh so fresh



Måndag. Jaaaaaa du, åkte hemifrån kvart i tio. Bild = boring. Lunch, pommesfrites talltrik med nisse och elli sen köpte jag det som är på bilden. Och kindermaxi & en vitamin defence då. Sen matte = boring. Och hemkunskaps prov som gick awesome. Svarade på alla frågor förutom 1 fråga, plus två "tvätt-maskin" märken. Efter skolan gick jag till baby var hos henne sen hämtade pappa mig tjugo i fem. När jag kom hem åkte malin med pappa till kolsva och jag och mamma åt och nu sitter jag här. Pratar med Kathrine på msn och ska snart duscha och använda den där "förfriskande ansikts masken" när jag duschat klart :) och plugg blir det självklart också sen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0