Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

Fredag 19/03-20

Fredag idag äntligen. På syslöjden skulle jag virka en halsduk men den formade sig och blev som en pytteliten hatt, inte ens en katt kan ha den men jag har saker i den nu istället hah :D Sen elevkontakt där jag gjorde matte provet, känner mig säker för nu fattar jag äntligen. Sen svengelska, gick bra jobbade bra. Lunch - åt mat sen inte mycket mer. Svenska, jobb. Matte, jobb. Sen slutade jag, ingen kemi för mig. Sen köpte mamma en cola light till mig och ett sexpack-kinder mexhiiii! (maxi tee hee). Vet inte om älskling kommer över sen vi får se. Ska iallafall chilla idag utan läxor fett skönt! Nu ska jag nog se tv eller nå, hämta min cola ialf.

Bilden är från 2008 :) Ska ialf ha ljusbrunt (dock ljusare än det där tror jag) och långt hår :) just like the old times? :)

Don't worry, headern ska BORT. Håller på med en ny!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0