Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

But together we'd be the perfect soulmates

När pappa kom och hämta mig stannade vi på kolsvahandel och jag fick ett nytt lipsyl plus att istället för godis så köpte jag morötter, brocoli , lättsaltade och dip för ikväll! Baby var ju i stockholm sen imorse men hon är påväg hem nu sen tar hon bussen till moi. Skönt att få träffa mi amor igen. La echo de menos realmente mucho :o (jag saknar henne verkligen mycket). Mi amor chiquitita! Så det blir fredagsmys, antagligen framför en film plus grönsaker & dipp! Och såklart coca cola. Sen vet jag inte :) på söndag är det iaf alla hjärtans dag och jag har en liten present åt baby som jag köpte idag :) mihi, you'll find out on sunday sweetie!

"And everyone you look up to
is really as fucked up as you"

Hey, I didn't say it. Jag la bara upp texten på min blogg ;)

Okej! Nu ska jag göra det EGENTLIGEN skulle göra vid datorn hehe leta fakta om Mark Twain för vi har prov på fem författare på torsdag, måste plugga och få godkänt ju!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0