Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

Bra & trygg och hjälpsam skola? IN MY FUCKING ASS att det är!

Dagen började med kemi som jag inte gick på. Sen so, gjorde inte så mycket där vi fick mest bara sitta :p sen lunch och sen idrotten, vi körde "klonken" det där spelet dom kör i harry potter -.- så jävla tråkigt ialf. Fattade ingenting typ hahah. Sen gick jag typ 15 minuter innan vi slutade idrotten och fixade mig sen mötte mamma utanför skolan, men fick en tia och köpte en Coca Cola Light i badhuset och den var nästan godare än vanlig cola :p haha. no calories? vem vet. Ialf sen var det mötet, kunde det verkligen gått ännu sämre? Jävla rektor med fitt problem!
1. Han ljög mitt i mitt ansikte! Han hade sagt att jag skulle få slippa gå på kemi'n men nu när alla var där sa han att "jag skulle dit men dra när det poffade" och jag bah "poffa? ah eller hur! du sa förfan att jag fick slippa!!!" jag blev seriöst asförbannad och svor och mamma schh'ade mig men det gick inte! Bögen ljög mitt i ansiktet på mig!
2. Han fick mig att framstå som om att jag ljög, IGEN , när jag sa att inte jävla kärringen i expeditionen ringde upp lärarna som man behövde nå, och att hon inte alls sa "leta efter dom i skolan" (som man måste göra :S) och han bah "nej så är det inte!" jag bah "DET ÄR DET FAN VISST" och mamma vet att det är så, så hon sa" det är det faktiskt!" men bögen gav sig inte, uäh!
3. När jag sa att leif, min kemi lärare, sket i hur jag kände om branden och det och kemin så sa han "nej det gör han inte", seriöst jag skulle kunnat slått honom!

Jävla äckel och jag hatar honom med hela mitt hjärta! Bra & trygg och hjälpsam skola? IN MY FUCKING ASS att det är! Och du suger som rektor, så scew you too!
Drog ialf till baby efter att jag gått på sista 30 minuterna av svenskan. Berättade vad som hände på mötet och så sen gick jag hennes mamma älskling och emil till stan och dom köpte lite saker sen hemåt och då gjorde jag och carolina mat. Sen åt vi och det var jätte gott och sen när dom skjutsa hem mig stanna dom först vid fängelsegården för dom skulle till darling, älsklings faster, å lämna nå. Så när vi åkte var det någon läskig gubbe som titta in i bilen och sen typ följde efter och det såg ut som om han skulle komma och skjuta oss :S men vi drog ialf och nu är jag hemma. Ska hjälpa mamma fixa hennes data som är full med trojaner och sen ska jag duscha, och plugga lite matte och sen sitta vid datan å tv'n :) Och kanske se film. Jag sover hos mamma inatt med, så e'de. Vill bli mer girly snart, GAAHHHH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0