Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

Beautiful Ghost

Haha... så klockrent!
Gick ut och gick i snön och i mörkret nyss hahah det blev väldigt kul!! jag druknade i snön och älskling drunknade mer eftersom hon är så jävla kort!! sen när vi skulle gå hem skulle pappa och malin till affären och då hängde vi med, köpte en Ed Hardy skrivbok och en chokladkaka :) och sen så kom det ett gäng fjortisar, fyfan jag blir Ä-C-K-L-A-D på dem!! och dom glodde som fan så då gjorde jag en ful grimars och sen skrek "UÄH!!" och dom bah blev typ "häpna" haha sen när jag hade betalat sa jag 'seriöst kom jag orkar inte med dem" för det gör jag inte! sen åkte vi hem och nu ska jag duscha, baby ska spela wow och sen ska vi se film! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0