Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

Are you ready?

Min frukost blev en macka med nutella på, mums!
Sen bestämde jag och älskling att vi skulle GÅ till hemköp i denna SNÖSTORM! fyfan säger jag bara! syrran hade rätt när hon sa att hon hade läst att man INTE skulle gå ut idag eller köra bil. Jag frös sönder och jag och älskling hade knytit våra tjocktröjor i hela ansiktet så att vi bara såg och näsan stack ut haha, det var så jävla kallt! Sen kom vi hem till baby och värmde oss, åt pizza och såg en film som victor och hugo tittade på, sen diskade jag och sen åkte vi till willys, pantade, köpte coca cola till oss och cigg & diskmedel till mamma. Sen hem till baby och sen kom mamma och hämtade oss. Nu sitter vi i värmen och jag rekommenderar alla att INTE GÅ UT i denna snöstorm! shit asså..

blir nog det vanliga ikväll:) se en film med cola och popcorn och sen lägga oss. det vanliga mysiga :) måste passa på idag, älskling drar till sin pappa imorgon och kommer hem på måndag tror jag.

min älskling är EMO, har bara emo musik D: HAHAHHAHAHAHAHHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0