Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

And still you see just changes

Uuh okej godmorgon, nyss när jag tittade statistiken var 50 st :o

För det första hade jag världens läskigaste dröm, som började helt normalt och sen blev det värre och värre, 2012. Så. Fyfan alltså. Skit läskigt! Aja, den var jätte läskig iaf, drömmen asså.
Vaknade fem över sju, gick upp tio över, ta på sig kläder, tvätta ansiktekt, på med foundation och deo, kamma&platta håret, bädda sängen, packa sina saker & gå ner. Så nu sitter jag här. Är jätte trött. Men tänker skriva ändå. Har faktiskt en sak jag måste säga, eller säga och säga - snarare lätta på hjärtat elr nå.

Alla säger att jag förändrat mig jättemycket och att det fortfarande häner vilket är jätte jobbigt för att det är sant och jobbigt för mig. Jag vill inte ändras. Jag har inte bett om det. Och det är så jävla synd att det ska bli så då. Det typ tar över mig. Men tänk om jag skulle ta åt mig av alla jävla gånger folk säger "du har förändrats, du är inte som förr då vi brukade ...........(det är olika). men jag ser igenom den riktiga amanda när du skrattar och ler". Det var jätte jobbigt att höra kan jag lova, för jag vet hur mycket jag förändrats men jag fattar inte varför eller hur! Anyways. Kanske lika bra om jag tar åt mig av det där, och ändrar mig en sista gång till det jag var i slutet av maj 2009? Jag kände att det var typ jag. Både flickig, både pojkig, bara mig. Mig. Migsjälv.




Jag behöver inte just blont hår eller mina läppiercingar...
men under den där tiden var JAG mig SJÄLV.
Kommentarer
Postat av: Bobski

Jag tror statistiken höjdes så fort eftersom att du kommenterade Kissies blogg. Hehe ^^.

2010-02-03 @ 10:54:20
URL: http://alligatornbodil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0