Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

Adhd???

Gick härifrån klockan två typ sen tog det typ fyrtio minuter innan vi kom till stan haha. Köpte mitt häfte jag ska skriva matte i, sen så köpte baby kebabtalltrik som vi delade på sen kom mamma typ fyra :) är hemma nu och baby är as hyper och springer runt och aah ungefär så x) 
Jag har nog adhd men w/e :p
Älskling drar ikväll när mamma drar till jobbet så hon får skjuts. Jag ska inte till pappa idag, men imorgon blir det. Och då ska jag ha mitt cp-skolmöte plus att dagen börjar med kemi vilket gör att jag får ännu mer sovmorgon eftersom jag inte går på den lektionen :) men börjar tjugo över nio, sen får jag väl sitta i skolan tills nästa lektion, typ 1 timme och tio minuter senare :) det kan jag ta.
Känner mig faktiskt duktig som väljer själv att jobba om matten eftersom annars klarar jag inte matten, smart val tkr jag. Kände faktiskt härom dagen att det var nice att faila matten med någon vän, sen när den vännen fick G på omprovet och inte jag, så insåg jag att det är kasst av mig att hålla på såhär och misslyckas. Bra att jag fatta det själv, så jag ska verkligen jobba och som jag sa tidigare: tänka långt!
Behöver nog också nya amigas.. inte för att jag inte tycker om dom jag har nu, klart jag gör! men jag vägrar bli indragen i massa shit igen, vill inte göra dom nya sakerna som vissa gör. Jag vägrar, sorry. Så det måste jag fixa.. inte för att jag inte tycker om dom jag har nu - det gör jag, men för mitt eget bästa ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0