Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

You make me go aaahhh

Soo tired of girls, too much drama!
Kanske dags att prova något annat?
- yesbox, det ska jag också!

Har märkt att jag blivit fett osocial på bloggen. Men mitt lov har varit awesome. Igår var jag och nisse och slirade med hampus&orre borta mot himmeta,sen kolsva&lite andra ställen typ. Så jävla kul, synd nog så pajja bilen sen -.- så har inte åkt nå idag :( skulle egentligen men det blev inget av :/ ialf. Varit med kirre,kenny,robin&kimmy och inte gjort så mycket. Matöppet som vanligt haha xD Och kom hem typ kvart i nio,åt en macka&nu lyssnar jag på musik och messar med orre&har skiiiiiiiit trist. La la la.

Så, hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0