Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

What have you done

 Gårdagen var najs. Jag och kirre var med robin,kimmy&stor hos kirre och det var fett najs xD fast dom drog någon gång sen la vi oss typ tidigt. Och jag vaknade imorse runt klockan sex och då var min läpp transformerad till anka!! :o den var skitstor, så jag tog ut min medusa... men har sättit in den igen :D sen typ gick jag och kirre ner på stan, träffa kimmy&robin sen nisse&orre och sen har vi mest chillat på stan idag vid soltrappan :) steekt. Sen köpte nisse massa kläder och jag ska köpa en av dom linnena hon köpte, så ska vi ha dom på valborg jao ;k sen drog vi hem&käka hos nisse någon gång och åkte till mej vid fem. Sen åt vi igen haha sen gick vi ut&fota :) nisse ska suuuva här inatt. Vi ska typ se film&massa så detta blir det enda bloggandet idag. Chacha.




Kommentarer
Postat av: jossey

Vem piercade dig? För du piercade inte i studio, så som jag förstått det? Har funderat på att låta din syster pierca min läpp, men vi kommer inte på vilken storlek kanylen ska ha :P tänkte om du kanske kunde fråga personen som piercade dig och sen berätta för oss, om du vill? Kram

2010-04-24 @ 20:16:39
URL: http://jossei.blogg.se/
Postat av: jossey

Tack :)

2010-04-25 @ 09:52:30
URL: http://jossei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0