Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

Vi vill ut i rymden men stjärnorna finns här

Tjenare. Sitter hos Nilsson just nu. Gick upp halv sju idag och fixade mej, satt vid datan, åt&allt det där. Åkte hemifrån typ halv åtta. Sen kom jag hem till Nilsson då&hon fixar sej just nu&jag lyssnar på musik&sitter här. Ska plugga lite på SO-provet vi har idag&sen vet jag inte. Börjar tjugo över nio. Skönt. Men har fysik vilket är mindre roligt. Urghh. Imorgon är det fredag :D Pepp&glad för det. Helg, alla tycker om helg. Alla ÄLSKAR helg. Men nu ska jag avsluta detta. Cya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0