Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

Like to pa-pa-party yeah



Gårdagen var så jä-ääävla kul!
Nisse kom typ halv två, fixade oss och massa. Sen runt fyra kom elli bella och lina hit. Vi åt och massa och sen gick jag och nisse upp och poppa musik och elli bella och lina var redan där. Sen halv sju drog vi till festen och vi satt ute typ 30 min sen gick vi in men festesn började inte förens typ halv nio. Men jag fick bli mer bekant med lite folk jag bara snackat med en gång så det var jävligt kul. Jag och Amanda Hansson dansade i typ tre timmar trorja. Så jääävla kul! We bring it on, watch we got ;) sen typ kvart i ett kom nisses mamma och hämtade oss och när jag kom hem la jag mej och sov. Vaknade idag åtta, gjorde frukost på sängen med syrran till mamma. Grattis på födelsedagen mami! <3 sen så la jag mej igen och vaknade halv tio. Har fixat mej med mitt lockade löshår och sen inte så mycket mer haha. Mina bröder kommer typ elva hit och grattar mamma och sen kommer det mer folk vid typ fyra eller vad det nu var. Kommer iallafall vara massa folk här sen. Och tova sover här ikväll <3


Men shit alltså, tack för en underbar & minnesvärd kväll! Ni som gjorde min kväll, PUSS PÅ ER ASSÅ :D hade askul!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0