Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

Ingen respekterar livet

Efter att nisse och jag ätit så gick vi tillbaka igår och var med folket igen. Sen så blev klockan allt senare och senare och runt kvart över åtta satt jag denise och nisse i robbans bil med robban och nannah och körde runt! Så jävla skön bil asså! Vi körde fort och buskörde lite vid malmön sen var vi tillbaka runt nio och då träffade vi elli och kenny ;> då drog denise hem, tyvärr. Och jag nisse och elli blev natthöga och typ skrek skratta och flumma så kenny blev ALLDELES NUTS! hahhaha. Och kenny gick runt och sa hela tiden "fan du och elli kommer bli tillsammans" bara för att jag satt i hennes knä med benen mot henne, asså aahh ni fattar? xd och runt kvart i elva gick jag och nisse hem och såg Hot Chick, så jävla bra film!! xd sen kom orre och kim och några och vi träffade dom en snabbis men sen drog dom. Men åååh hahha innan hade en av dom *inga namn här haha xD* drygat med mej och sagt "är hon oskuld? hon kan få smaka på äkta vara ;)" hahah jag typ dog och blev rädd hahah. NEJ TACK! Jag är en stolt homosexuell gay lebb :) men iallafall sen imorse vaknade vi halv tolv, segade till typ kvart i tolv och sen åt, fixade oss och nu fixar vi oss igen :) har lockat löshåret och ska sätta i det snart, sen drar vi till stan och träffar M, long time no see ;)


  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0