Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

I got patron in my cup&i dont give a fuck

Ja, som ni ser har jag nu internet igen. För jag är hos pappa. Och under dom här dagarna som jag inte haft internet på, har jag haft jävligt roligt ändå. Fyfan, har knappt märkt av att jag inte haft internet :o shit alltså. Jag säger bara en sak, mitt liv är bra. Jag är lycklig, ja jag är lycklig. Kan helt enkelt inte förklara något, men det är bara så bra allting. Ah, förutom vissa saker, eller kanske en sak. Men äsch, fuck that shit! För jag är lycklig. Jag är lycklig&singel. Och bisexuell. Och fucking stolt över det. Amanda <3 killar&tjejer. Lev med det. Idag var det ialf skola, blabla tråkigt. Vi var på Ullvi ett tag för att se på olika linjer, men är ganska säker på att jag ska ta bygg med inriktning på måleri typ :) sen piercade jag Medusa! FUCK YES. Det är så jävla snyggt. Sen har dagen gått och blabla inget har direkt hänt. Längtar redan tills helgen, men shit det är fan torsdag imorgon jöh! OCH DÅ ÄR DET FREDAG SEN :D Ska sova hos Kirre då :D<3 tror vi skulle vara med nannah&robban, turturduvorna :) så söta tsm. Ialf, sen vet jag inte. Något händer väl. Men iallafall kommer inte vara så social på fredag då. Men då skriver jag nog på lördag :) Och imorgon har jag två prov :o shit jag måste plugga sen duscha sen packa upp, eller nej fan mina saker får ligga i väskan xD ska ju ändå hem på söndag (a) hihi. Asså, ah. Har rensat min musik på Spotify idag och laddat hem lite musik och fräshat upp min mobil med ny musik, me like. Och jag har en jävla ankläpp eftersom den är så jävla svullen xD haha, stackars lilla mej.. eller något xD Har lust att skriva massa för jag är så jävla glad men har inte direkt något att skriva men lugn bara lugn jag kommer nog på något ;) Jag behöver pengar. Och kläder. Och tanka på min mobil, som knappt har några pengar där heller. Och sen behöver jag donken, coca cola & chips :o idag har jag haft något ryck. Var fett arg idag i skolan för jag behövde godis xD haha men sån är lilla jag :) så när jag kom hem gjorde jag kladdkakesmet & satt och käka på det. Sen blev jag sugen på ostmacka :o tog två stycken och sen typ ville jag ha chips men det hade vi inte :( ohfan vet ni vad jag kom på?! :o har inte tittat vad vi har i kylskåpet eller skafferiet hos pappa :o :o :o måste göras! lätt fan. I'm the ganja man, so if you wanna smoke some weed tonight. I'm the ganja man. Ladies gonna make you feel alright. Haha, jävla mada asså. Ge mej papper&penna och banka fram alla tankar i mitt huvud så skriver jag nog en bok :o har fetaste lusten att bah skriva!! skriva allt&inget. Jag tror jag är kär, eller nej inte kär. Men gillar starkt mycket. Åh, det är så härligt - fast det som inte är härligt är att jag inte kan få honom :o dåligt va?? eehh jaah. Inte en chans att han kan gilla någon som mej jöh :o fan, men kan inte ändra mej för någon. Även fast jag kanske skulle vilja, men naaee inte igen. Lär mej från mina misstag vettni ;) ååååh min medusa piercing! Vill åka bil&dunka musik med hampus&orre. Eller hur nisse? That's life, typ. Min piercing gör typ lite ont, eller bara svullnaden. För jag kan knappt spotta eller äta x_X det stör jag mej på. Btw, har en ny header som jag lovade :) & ja jag har faktiskt börjat sätta upp min lugg :o konstigt nog. Och löshåret ska jag sälja :) bort med det, va! all natural... hahah nej. NOW DANCE FUCKER DANCE, MAN I NEVER HAD A CHANCE! La la la... Nice work you did, you're gonna go "far" kid :) hahahah. With a thousands lies... la la. Hit 'em right between the eyes. Aja, nu ska jag sluta på världens bästa låt :)...... shit vad långt edtta inlägg blev :o det tycker jag om. Har lust att skriva en låt, ska nog göra det. Men det blir ett annat inlägg :) för nu ska jag gå&duscha. Chacha!!!! <3
Kommentarer
Postat av: nizzzzzääääää

ja, bilen!!!!

ååh, om 2 veckor får vi nog ta&åka lite igen eller vad säger du mandiz?;-)<3

2010-04-21 @ 19:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0