Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

Friday night, yeah oh-oh-ua-ah

NY HEADER KOMMER, JAG LOVAR!!

Vad konstigt det känns att inte ha bloggat typ typ en vecka xD
Blir social snart igen, hoppas jag. Just nu sitter jag i skolan iallafall.
Har svengelska, tråkigt som faan.
Hungrig som faan&näsan rinner som faan.
Så jag lägger in en random bild jag hittade på skolans data,
tyckte den var klockren bytheway ;>

I natt ska jag sova hos elli ^^
Vi ska väl träffa lite folk i kväll&imorgon kanske
jag,orre,hampus&nisse skulle grilla. Eller jag vet inte.
Alla säger olika xD men vi får väl se :)
Fan vad sugen på mat jag är :( hungrig som en gnu. Eller en jude.
Min mage kurrar. Har lunch om typ en kvart, JAG ÖVERLEVER! Tror jag.

Nu ska jag återgå till "storpluggandet" typ.
Har biologi boken (prov idag men har varit sjuk så kan inte göra det)
Har so boken, prov nästa torsdag
Sen den där jävla bild-uppgiften som jag har gjort tre gången men som
Ivan aldrig blir nöjd med. Jaha. Nu får jag göra en ny.
Och denna gång ska jag fan överdriva sönder så jag slipper göra om den
så jävla många gånger xD det är väl ändå jag som ska vara nöjd
med bilden? Haha, Ivan Ivan Ivan förstår mej inte på dej ;o

CHACHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0