Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

Dra åt helvete


Köping kan ju dra åt helvete, fuckoff!!!

Torsdag idag då. Och jävla skit, det snöade -.- dagen började med fysik, sen so-prov som gick sådär. Sen matte. Jag gjorde framsteg och mina mattelärare blev stolta över mej ;K jag fattade alla ekvationer, fan vad bra jag är. Haha trodde jag skulle misslyckas stort :o sen lunch, blabla åt pommes frites sen pannkaka i skolan. Sen idrott, glömde kläderna -.- då började all skit komma fram och helvetesjävlahorfittbögcpsärunge!!!!!! DRA ÅT HELVETE KÖPING&ERA RYKTEN! Seriöst. Sen svenska. Sen slutade jag. Följde med nisse hem men pappa var tydligen redan vid matöppet så ahh jag åkte hem på direkten. Fick godis&hårspray. Välbehövande! Imorgon är det fredag, fuck vad skönt det ska bli. Just nu lyssnar jag på skrikmusik för att ta ut min ilska, skriver med kirre på msn, försöker ta lite ego pics&sen inte så mycket mer. Är på "skriva-en-fucking-hat-låt" humör så det blir nog så :) och jag skriver nog senare också, tror jag :) chacha.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0