Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

Crush crush the wall


Gjorde om min blogg lite granna, tycker den ser fräshare ut nu :)
Hittills idag har jag grattat mamma, ätit mat, fikat och så. Morfar och Inger kommer runt fyra och grattar mami också :) jag har varit lite ego idag och det resulterade med en ny header :) och jag vet att på min profilbild har jag kort hår och på headern så har jag långt hår, men whatever för jag brukar variera :) Men tycker om när mitt löshår är lockigt nertill så jag ska väl börja använda det mer! :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0