Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

Blah blah blah, think you be gettin' this, nah nah nah

Hellusan!
Blev klar med min "halsduk" på syslöjden idag, den är dock formad som en cocacola flaska fast turkos. Så jag fixade en svart kork till den också (y) sen elevkontakt, boring. Svengelska, boring. Lunch = taco chips & tacoköttfärsås. Gott!! Sen svenska, boooring. Matte, booring för jag somnade nästan :c illa, illa, illa.
Sitter hos nannah just nu. Har precis ätit lite, nannah duschar och jag lyssnar på musik&bloggar. Ska snart åka hem till kirre. Men eftersom hon skulle göra något innan så gick jag med nannah hem till henne :) hmm. Så, ja, ska till kirre sen. Skriver mer blogg imorgon för jag orkar seriöst inte det mer senare haha xD är skittrött. MEN DET ÄR FREDAG NU!! :D<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0