Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

Allting blir tipp topp, vi dunkar vår hiphop

Igår så åkte jag nisse och Amanda runt med orre och hampus från klockan fem till elva. SÅ JÄVLA KUL! Åh jag älskar't. Allting blir tipp topp, vi dunkar vår hiphop. Fast vi stannade typ två timmar i garaget för dom skulle fixa något och då blev det boring men sen när vi åkte igen vare nice :) Jag och nisse somnade runt tolv igår. Vaknade tio idag :) fixar oss nu sen ska vi dra till orre, nisse fixar sej där typ. Sen vet jag inte vad som händer. Hoppas vi ska åka idag med fan ;D Så ah, sov hos nisse i natt också förresten. Men i natt sover jag hemma. Chacha, hör av mej senare <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0