Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

Merry Christmas

I natt ville jag då inte fira jul iallafall, fyfan vilket helvete.
Vet inte riktigt, ännu, om jag vill. But I'll do it..

Har fixat mig, sminkade mig idag .__.
Vet att syrran kommer ta massa kort så då vill jag inte se ut som en drogad fetto unge xD Ser väl lite mindre drogad med smink?

Sitter och dunkar julmusik. Techno. Fast inte längre.
Nu är det Christmas Tree med Lady fucking Gaga :) Hihi.

My christmas tree is delicious!

Ska dra till farmor snart. Vi firar jul där.
Och se älskade Kalle Anka ;D Haha.

Holla at ya :D
Kommentarer
Postat av: malin

Jag ska försöka göra den här dagen bra åt dig. <3

2009-12-24 @ 12:26:16
URL: http://malinmargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0