Om

Min profilbild

♣ Amanda ♣

Hello, Amanda här. Jag är en brud född 1995 & bisexuell :) man blir kär i personen, inte könet. I min blogg skriver jag om vad jag vill, för detta är mitt ställe att skriva på. Gillar ni det inte, läs inte. Tycker ni om det, fortsätt läsa & följ gärna med bloglovin :) jag svarar gärna på frågor, så ahh är det något så skriv en kommentar med antingen e-mail eller din blogglänk så skriver jag tillbaka :)

Min Andra Blogg
Kirre
Syster
Emelie/Ichmed
Emelie
Nisse

6 månader ♥

Oj oj oj, haha blev lite osocial här på bloggen, känner jag iallafall.
Brukar skriva massa inlägg om dagen ibland XD
Men inte igår, datormusen försvann sen blev det försent för att blogga.
Älskling färgade håret blont, omg :D haha. Det blev gult.
Sen färgade hon brunt idag.
Och jag har lunch nu, ska snart åka tillbaka till skolan.

Vaknade fett dåligt idag, allt blev feeeeeel.
Fel, fel fel. På fel sidan, helt enkelt.


Men nu är det bättre, & jag och älskling har 6 månader idag! ♥
Fett cosy :D Älskar dig Carolina <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0